sobota, 16 kwietnia 2016

Ciasteczka ryżowe

Pochwalę się, co mi tam. Jutro będę miała psa. Szczeniaczka. Już kupiłam mu całą wyprawkę, Jeszcze tylko muszę po niego pojechać. Jestem totalnie podekscytowana! Ciekawe co na to moje koty....

Dziś polecę Wam moje ostatnio ulubione ciasteczka.


Składniki:
3 szklanki ugotowanego ryżu
5 łyżek mąki pszennej
2 łyżki otrębów pszennych
3 łyżka miodu wielokwiatowego
2 jajka
żurawina - tyle ile ciastek

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika W kuchni na obcasach (@wkuchninaobcasach)



Wszystkie składniki prócz żurawiny dokładnie blendujemy na gładką masę. Wykładamy łyżką masę na blaszce (na papierze do pieczenia) "placki". Na środku wciskamy po kawałku żurawiny i pieczemy w 180 stopniach około 40 minut.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz