niedziela, 4 września 2016

Ryzowo-orkiszowe placki z jabłkami

Ten post miał się pojawić w sobotę, ale jakoś w nawale innych rzeczy zapomniałam. Ostatnio jestem z lekka przepracowana, w weekend miałam odpocząć, ale nie poszło mi to zbyt dobrze. Mam szansę jeszcze za tydzień, potem zaczynam zajęcia w weekendy. 
W sobotę byłam na Narodowym Czytaniu Quo Vadis. Lubię wspierać takie inicjatywy. Ktoś jeszcze był u siebie w mieście?

Ja tu gadu-gadu, a to już 8:30, czas się brać za śniadanie. 



Składniki:
2 jabłka
2 jajka
3 łyżki mąki ryżowej
3 łyżki mąki orkiszowej

olej do smażenia

Jabłka kroję w kostkę i wrzucam do miski. Dodaję jajka. Mieszam. Dodaję mąki, mieszam. Smażę na rozgrzanym oleju. 

Smacznego!

3 komentarze:

  1. ostatnio bardzo polubiłam tego typu placuszki jeść na kolacje. pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w mieście nie było narodowego czytania. Ciekawią mnie takie wydarzenia :) Bardzo podoba mi się to zdjęcie! Jest takie nastrojowe i widnieje na nim tyle dobroci ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zaproponuj w swojej bibliotece żeby coś takiego zorganizowali za rok :)

      Usuń