środa, 18 lipca 2018

Nachosy pełnoziarniste

Na dziś łatwa przekąska na ktora w życiu bym nie wpadła. Kiedy zapytałam dziewczyn na grupie facebookowej co mogę fajnego zrobić z placków tortilli (sama 6 nie zjem w tradycyjnej formie), pierwsza odpowiedź która padła to nachosy.

Nachosy?! To byl traf w dziesiatke! W drodze do domu przejrzałam milion przepisów w internetach i oto jest kolacja! Tak, naprawdę zjadłam nachosy na kolacje... Wy tak nie robicie, prawda?

Składniki (na jedną porcję):
1 tortilla pełnoziarnista
łyżeczka oleju
ulubione przyprawy (u mnie: szczypta soli, chilli)



1. Nagrzewam piekarnik do 180 st.
2. Nieszam olej z przyprawami w miseczce.
3. Na placek tortilli nakładam ręcznikiem papierowym cienką warstwę oleju z przyprawami.
4. Tnę tortille na trojkaty - ilość według uznania.
5. Układam na blaszce wyłożonej papierem do pieczrnia.
6. Piekę ok 5-7 minut - po 5 minutach koniecznie zajrzyjcie. Mi się prawie spalily po 8 ;)
7. Podaje z ulubionym sosem: u mnie ajvar prosto z Chorwacji :)

Smacznego!

PS. Post wrzucany z telefonu, mam nadzieję ze jakoś sensownie wygląda. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz