czwartek, 17 grudnia 2015

Naleśniki ze szpinakmiem

Szpinak jest zdrowy, a ludzie go tak bardzo nie doceniają. Czasem, gdy mam ochotę na coś mega zdrowego wybieram właśnie szpinak. Po prostu dobrze się po nim czuję. Nigdy jeszcze nie robiłam naleśników na słono, więc postanowiłam wypróbować to właśnie na szpinaku. Pychota :)



Ciasto naleśnikowe:
- szklanka mąki
- szklanka mleka
- jedno jajko

Z powyższych składników tworzymy gładkie ciasto i smażymy na oleju. Mi wyszło 6 naleśników, z czego dwa zjadłam na słodko a tylko cztery udało się zrobić ze szpinakiem. 

Farsz: (na 4 naleśniki)
- opakowanie szpinaku
- cebula
- ząbek czosnku
- sól
- pieprz cayenne 
- oliwa

Cebulę i czosnek siekamy, podsmażamy na oliwie. W między czasie myjemy i kroimy szpinak. Dorzucamy do garnka i smażymy kilka minut. Kiedy szpinak już całkiem zwiędnie, dodajemy przyprawy i wykładamy na naleśniki po jednej łyżce. Zwijamy jak krokiety i obsmażamy jeszcze delikatnie na oliwie. 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz