czwartek, 14 lipca 2016

Najlepsze gofry!

Moje milion przepisów czeka na wrzucenie, pewnie nigdy tu nie dotrą, jak będę tak gospodarować czas jak ostatnio. Wstawanie o 5 mnie dobija, ale jeszcze trochę to się może przyzwyczaję. Mój pies wreszcie zaprzyjaźnił się z innym psem! W związku z tym dużo czasu spędzam na spacerach - dobrze dla zdrowia! Z odżywianiem nie jest tak wesoło, nie zawsze chce mi się gotować. Jak mam więcej czasu to robię takie przysmaki jak leczo (klik) a jak nie to jem kanapki. Też można :)

Dziś przepis na gofry:


Składniki na ok 8-10 gofrów:
1,5 szkl mąki
łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
1/4 szkl. cukru
2 jajka
3/4 szkl. wody
1/4 szkl. oleju

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika W kuchni na obcasach (@wkuchninaobcasach)

Wszystkie składniki mieszamy szpatułką (powinny zostać grudki) i smażymy. Podajemy z różnymi fajnymi dodatkami. Np z nutellą i malinami, jogurtem naturalnym, dżemem i malinami, masłem orzechowym i dżemem porzeczkowym albo z czym tylko lubicie!

A Wy z czym jecie gofry?

2 komentarze:

  1. Po powrocie z wyjazdu już odczuwam tęsknotę za smakiem gofrów! Twoje wyglądają przepysznie! Najbardziej lubię gofry z dżemem - tradycyjnie :)

    OdpowiedzUsuń