sobota, 11 lipca 2015

Warzywa w ostro-słodkim sosie curry

Pochwalę się, że od wczoraj mam małego kotka. Nazywa się Salem i jest totalnie przesłodki. Tylko nie chce jeść suchej karmy... macie na to jakąś radę?
Wracając, dzisiejszy przepis był ostatnio moim hitem jako lunch do pracy. Oczywiście zrobiłam kosmiczny zapas i miałam na kilka dni.
Pewnie niedługo zacznę nową akcję na blogu typu lunch box. Sama miałam swego czasu problem ze znalezieniem idealnego obiadu do pracy. Teraz nie mam z tym problemu. W dodatku w Biedronce kupiłam lunch box - klik - (taki z przedziałkami) i chętniej będę przygotowywać sobie obiady do pracy. Ale wróćmy do warzyw w moim ulubionym sosie curry.

Składniki:
2 cebule
2 marchewki
cukinia
2 łyżki curry
chilli
ocet balsamiczny
1 łyżeczka miodu
pół kubka wody
sól
+ kasza jęczmienna



Cebulę kroimy w piórka, marchew i cukinię w talarki. Podsmażamy w woku cebulę z marchwią. Po 5 minutach dodajemy cukinię i smażymy kolejne 10 minut. Do wody dodajemy curry i miód. Wlewamy do woka wraz z octem balsamicznym. Gotujemy przez chwilę aż sos lekko zgęstnieje.
Podajemy z kaszą jęczmienną lub ryżem.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz