piątek, 22 stycznia 2016

Lunchbox: Kanapki z awokado

Nie można tego nazwać jakimś super przepisem, raczej inspiracją. Moje zdrowe odżywianie podupada, ale jak już nie mam czasu nic przygotować w domu to staram się w sklepie wybrać coś lepszego niż słodka bułka. Pani Ela z warzywniaka obok mojej pracy poleciła mi awokado. Tak się zastanawiałam, i co ja z nim zrobię w tej pracy? Mimo wszystko się zdecydowałam. Wzięłam więc awokado, dwa pomidory, bułkę i pieprz ziołowy. Moja pierwsza myśl: sałatka. Ale sama myśl o sałatce powoduje, że się nie najadam więc postawiłam na zwyczajne kanapki. No, może nie takie zwyczajne :)



Obieramy awokado i wykrajamy z niego cienkie plasterki, układamy na bułce, posypujemy pieprzem. Zagryzamy pomidorem. Po co się bawić w krojenie :)
Nie spodziewałam się, że wyjdą tak bardzo smaczne. Bardzo polecam. Na takie dwie kanapki użyłam pół awokado. Więcej nie polecam jeść w ciągu dnia, mimo wszystkich wartości odżywczych jest bardzo kaloryczne.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz